57roya merhabalar cok gecmis olsun . Benim gebeligim ikizdi , sizi korkutmak istemem ama , doktorum zaten ikiz gebeliklerde acil serklaj yuzde 90 basarisiz oluyor demisti ama yapacak bir sey yoktu yoksa 20. Haftamda dogum olacakti ve hic yasamayacaklardi ,bende 1 cm aciklikla gittim keseyi itip diktiklerini soyledi doktor, bu yuzden enfeksiyona da cok acik oldum , antibiyotik ,endol ve progestan hep kullandim .hep yattim tabi ki annem geldi hic kalkmadim . Ama nasip acil serklaj olup her sey yolunda giden de cok . Ama erken donem serklajlara gore durumunuz daha ciddi o yuzden rehavete kapilmayin hic bir zaman . Ve haftaniz benden cok daha iyi . Ben zaten 23 ile 24 arasi dogum yaptim cok dusuktu yasana ihtimalleri . Ama sizin masallah simdi iyi 3 4 hafta dayansa bile yasar Allah in izniyle.O yuzden korkmayin . belkide miadinda dogacak yani hic birimizin durumu belli degil .