Irem97- Kızlar siyah dışkılama oldu 14 haftalık hamileyim doktoruma mesaj attım ama ne zaman döner bilmiyorum çok merak ettim başına gelen var mı
Hamdiyevural Irem97- çok normal duadenol sanol. Kan ilacı var sanırım ondan kullanıyorsunuz siyah diski aynı zamanda kabız olabilirsiniz korkulucak bişey yok
AdinsMom Irem97- demir ilacından oluyo korkma 40 hafta siyahın 50tonu olcan 😂 bırakınca düzeliyor hemen
Ao526- Irem97- Demir ilacından kaynaklı öyle oluyor. Doktorumda eğer ishal veya kabızlık yaparsa demir ilacını değiştiririz demişti. Çok şükür yapmadı ama rengi değişiyor 🤷🏼♀️
Bet1 Irem97- demir ilacı kullanıyorsanız çok normal hepimiz aynı durumdayız 😂 lohusalık falan da öyle geçecek 😂