Tugba3434 korkma canım suan bebeginin organlarin gelisiyor ihtiyacı olani senin kanından alıyor ikinci tremiser de yediklerinden büyümek için yararlanicak kilo vercem diye korkma kendini zorlama.akisina bırak iştahını 3le 4 aydan sonra acilacak gayet normal birde doktora gidip ultrasonla gorduysen doktorunda bebekte sknti yok dedyse stres ypma kendine 😍