Kizlar sezaryanla dogum yapmak isteyenler kacinci haftanizda aldiracaksiniz kafama takilan bide su var benim adet tarihim ile ultrosandaki bebek buyuklugu denk gekmedi 11 temmuzda adet olmustum dr 4 temmuza cekti 38+ 3 alabilir dedi simdi endise ediyorum haftasi dogru gidiyormudur diye