Mahsa Kızlar detaylı ultrasona kaçıncı haftanızda gittiniz?acaba bir sınır var mı?ben 20+3haftadayım ama hala randevu almadım
zeynozey Mahsa 20-24 arası yapılıyor. Haftaya 19+4 oluyorum o güne randevu aldım ben ☺️ ilk oğlumda da 19+ larda gitmiştim
Ao526- Mahsa 20-24 haftasında yapılıyormuş. 16. Haftada doktorum söyleyince randevu aldım bende 18 Nisana 22+3 de olmuş olacak 🙏🏻 Geciktirmeden sende al randevunu bence
Mahsa Zehra_02 bende ona gitmeyi düşünmüyorum çok kötü diyolar ama bişey var benim baba taraftan diyabet hastalığı var gitmesem acaba kötü mü olur?
Ao526- Mahsa Benim İzmirde Tınaztepe hastanesinden aldım. Doktorumda oradaydı detaylı için arkadaşına yönlendirdi, sonucu paylaşırsın dedi
Semyyy Mahsa 1 saate yakin bakiyolar herseyine detayli cok guzeldi 1 saat doya doya izledim bebisi yuzu vs tam belirgin cikiyo cok şükür bir sıkıntı cikmadi detaylimizda 🥰