Sonunda bende en pozitifinden doğum hikayemi yazmaya başlıyorum.. biraz uzun olabilir şimdiden özür diliyorum 😊 39+6 da bi gece karnımın altında bi kasılmayla ben hissettim uykumdan uyandırdı gaz sancısı gibi geldi geçti fakat çok uzun aralıklarla tekrarladi bende olanak çok vermedim nişan ve suyum gelmemişti oyle uyudum sonraki gün pazar günüydü evde full yürüyüş ve bebeği doğum kanalına indirmek için egzersizler yaptım ama hiç durmadan, evimin holunde yürüyüşler vs normal doğum çok istiyordum çünkü sonra baktim gitgide kasılmalar bi düzene giriyor gibiydi. Saat gece 9 da uygulama artık hastaneye gitmelisin yazdı bende doktorumu aradim nst çektir duruma göre hareket ederiz dedi gittik çekildim sancı çıktı 2 tane dayanabilecek kadardı hala daha şükür ediyorum ki kendi sancilarim gelmişti suyum nişanım hiç gelmemişti. Sonra ebe yalancı sancı olabilir ama bi açıklığına bakalım dedi bi baktiki 3 cm çok sevindim 🥳 çünkü ondan önceki hafta doktorum ettiğinde hiç acilmam yoktu bi hafta içinde elimden gelen her şeyi yapmıştım yürüyüş pilates topuyla squat şimdi dönüp bakınca iyiki hareketsiz kalmamışım diyorum hiç durmayın eğilin kalkın kızlar, bide ben tetiklemek için cinsel ilişkiye de ağırlık vermiştim 🙈 neysee gelelim doğuma o gece hiç yatmadım odada eşim ve annemle full hareket yürüyüş yaptım sancilarim dayanılacak gibiydi hala sonra ebem geldi canım Sezer ebemmm 🤩 çatala çıkıp bakti kadında şok oldu senin doğum sabahı bulmaz dedi gülerek tabi bende bi heyecan daha bi gayret eğilip kalktım. Sabah oldu tekrar bakınca 10 cm olmuştu alalım seni dediler doktorum ve ebem kendi aralarında konusuyolardi genişlik güzel ama bebek daha istediğimiz yere inmemiş filan sonra anladım ki suni sanciyla destekleyecekler 25 dakika da onu verdiler o biraz yıpratıcı anlatamam yaşanilmali😅 ama yinede dayaniliyor Allah veriyor kolaylığını eşim terimi siliyor ben bi yandan dualar ediyorum içimden hiç bagirmadim kendimi yormadim çünkü biliyordum ki bağırmak sadece yorulmak demek sakince karşıladım her gelen sancıyı ama iyiki 25 dakika almışım orasi ayri😅 sonrasında dogumhaneye geçtik 5 ikinmada oğluma kavuştum çeneme dayadım başımı olabildiğince ikindim o çıkma anını nasıl anlatsam bilemiyorum harika bi duygu dünyaya yeniden geliyormuş gibii oh diyosun kurtuldum geçti gitti yine olsa yine normal doğum isterim sonrasinda kolayligi coktu ben doğumhaneden yuruyerek ciktim agrim sizim olmadi gibi bisey tabiki sartlar uygun olmasa sezaryende isterdim ama onceligim iyiki normal olmus. sonra bebeğimi verdiler göğsüme yazarken bile duygulanıyorum dünyanın en güzel anı çok şükür o güzel kokusu, sesiii Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah şimdi yanımda yatıyor 4 ay oldu ve ben zaman ne çabuk geçmiş şaşırıyorum iyi ki sen oğlum canım Yusufum❤️