gzdyrdkl71 Canlar progestran hap kullaniyorum sabah aksam, bugun agrim oldugu icin hastaneye gittim haftada bir progestran ignesini yazdi ama ben tedirgin oldum her ikisini birden kullanmak dogru olurmu bu sekilde kullanan oldumu bilgi verirmisiniz
Zeynepozcan gzdyrdkl71 burada çoğu kişinin kullandığını okumuştum bi sakıncası olsa doktorunuzunda vereceğini sanmıyorum 🙂
Aybarsmom_ gzdyrdkl71 günde 3 defa progestan fitil her gün progestan iğne ve haftada 1 defa proluton iğne kullandım canım, doktorun ne şekilde söylediyse öyle kullan
Moon_light gzdyrdkl71 bende oyle kullandim canim 25 haftalikken biraktim igneyi . Hic bir sorun olmaz aksine bebisinin tutunmasi ve rahim icin iyi olmasa doktor vermezdi
17papatya gzdyrdkl71 ben de 9+2 yim canım gebeliğimi öğrendiğim günden beri gün de 1 tane progestan kullanıyorum ağızdan öncesinde düşüklerin olduğu için doktorum tedbir amaclı kullanmami istedi doktorun seni muayene edip senin durumuna göre ilac yazıyodur bebişler iyi olsun da 🙏🏻
gzdyrdkl71 Farkli bi doktor ya ignesini yaziyim.hao agir gekiyorsa demisti ama ben hapla devam ettim bu doktor her ikisinide kullan diyor buda biraz garip geldi 🤷🏻♀️ ne yapcam bilemedim ayni anda kullananlar varmi merak ettim
gzdyrdkl71 17papatya aynen canim benimde onceden dusuklerim oldugu icin tedbir amacli kullaniyorum bunda , kanaman oldumu ?
Mine9166 gzdyrdkl71 ben günde 3 tane fitil olarak 2 tanede göbekten iğne olarak kullandım. Doktor sana hiç bir zararı yok dedi 12. Haftada iğneyi kesiyor zaten
mnli gzdyrdkl71 bende kanamam olduğu için hem iğnesini hem ilacı kullandım ilacı kullanmaya devam ediyorum
Bahrr gzdyrdkl71 12. haftaya kadar ikisini birlikte kullandım sabah akşam ben fitil olarak aldım 5 günde birde iğne. 12. haftadan sonra iğne bıraktım fitil hala devam ediyorum 26 haftalık oldum.