Kızlarrrr 39+1 olduk doktorum pazartesiye kadar dogum olmazsa suni sancıyla dogumu baslatacagını söyledi hiçbir yasağım yok herşeyi denedim merdiven cıkması,hurma, squat,iliski, sıcak dus sadece regl agrısı gibi ağrılarım gelip gidiyo asla düzenli bi ağrı yok bu sürecte baska ne yapabilirim suni sancıda etki olmazsa sezaryan😣mecbur. desteklerinizi bekliyorummmmm