Benimde hamileliğin ilk 3 ayında çıkmıştı aldara kullandım şükür geçti şuan aktif yok 35 haftalığım devletteki doktora sordum aktif yoksa normal olur dedi ben gebelikten 1 ay önce smear vermiştim temiz çıkmıştı benim gebelikten çiktı büyük ihtimalle düşük bağışıklıktan