Elif28 Kızlar bthcgm 400 cıktı haftaya gel keseye bakalim dedi ama internette hep vajinal muayne ile bakılıyor yaziyor öyle mi? Nasıl bakılıyor? Bir şey mi sokuluyor ? Korkuyorum.
Arzymn Elif28 karnından bakılır eğer keseyi göremezse vajinal usg yapar. Yaptırmak zorunda değilsin, bi hafta daha bekleyip tekrar gidebilirsin. Vajinal usg de , vajinal prob ile vajinandan yapılır.
Caglasmsk Elif28 hic korkma canim alttan bakar büyük ihtimalle karından göremez. O ultrasonda ince bisey zaten jel sürdüğü icin hic hissetmiyosun bile. Acıtmıyor yani.
Melikecoban Elif28 haftaya gel dediyse ilk karnından bakar kese görülmezse vajinal bakar.onda da korkacak birşey yok ilk başta biraz kasıyorsun kendini sadece.bide üstünü örtüyorlar zaten doktor pek bişey görmüyor 😊
Melikecoban Uzun bir çubuk ucunda ultrason kamerası vajinadan sokuyorlar.bacaklarini açıyorsun.ama üstüne örtü örtüyorlar ve doktor görmüyor seni hiç bi şekilde sıkma canını.belki vajinal ultrasona gerek bile kalmaz normal ultrasonla görülürse kesen vajinal de bakmaz.
Mutlulugummm Korkulcak bisey değil canim uzun bi sopa düşün üzerine jel sürülüyor icundada kamera oluyo sonra vajinadan içeri sokuluyo...korkma yani inan hiç acı hissetmiyosun gıdıklama oluyo hatta😊😊
ZeynepEdaa Korkulacak birşey yok . 5+4 te karnimdan baktiginda kese görülmediği için alttan muayene etmek istedi.Çok tereddütte kalsamda yaptirdim.Hafiften kiloluyum onun etkisi olduğunu söyledi herkeste ayni olmuyor ayrıca.Canim çok tatlidir ama canimi yakmadi çok kisa bi islem.Herkeste ayni olmuyor doktorunuza guvenin
Acemimum Elif28 canım ultrasonda göremezse öyle bakıyor alttan erken dönemde ama bi ağrı sızı olmuyor kendini kasmaz isen çok rahat olman lazım
Elif28 Hepinize çok cokkk teşekkür ederim arkadaşlar çok tatlısınız güç verdiniz bana . Birde sağ boşluğunda rahmimin üst tarafında genelde sağ taraf ama ağrı bıçak girmesi gibi batma oluyor bu normal mi?
Merveee277 Elif28 adet ağrısı şeklinde ağrılar olması normal benim hala az az oluyor dinlenmeyle geçip geçmemesine dikkat et,geçiyorsa sorun edicek bir şey yok diye biliyorum