Hepinize iyi akşamlar bugün doktor kontrolüne gittiğimde bebekte gelişim geriliği olduğunu söyledi bacak boyunun kısa olduğunu söyledi 35 haftalık hamileyim boyu 40 cm kilosu 2100 gr kilosu çok az dedi böyle giderse 2 hafta sonra ameliyatla bebeği alırım dedi bu durumu yaşayan var mı aranızda bebek kilo alır mı herşey normale döner mi yardımcı olurmusunuz çok üzgünüm 😢