Bende yarın sabah 9 da oğlumla kavusucam Allah nasip kısmet ederse,2 bucuk yaşında kızım var bu ikinci sezeryanim olucak ve inan bende çok korkuyorum hiç saat geçsin istemiyorum diğeri Çoook çok zorlamadi beni ertesi gün eve gelip hastaneden gelenleri makineye atıp asmistim ama şimdi doktorum ve hastanemi değiştirdim benim bile korkularım var ,sana tavsiyem damar yolu falan açılınca sonda takmak için geliyorlar ben uyustuktan sonra istiyorum demiştim tmm demişlerdi inşallah bunda da tmm derler ☺️sağlıkla alın inşallah kucağınıza 💕