Filiz7735 Hamişler, taze anneler İzmir çiğili eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var mı aranızda, kontrole giden
Filiz7735 srnglcskn yakın zamanda mı? Odalar hakkında bilgi verebilir misiniz en fazla kaç kişilik memnun kaldınız mı
srnglcskn Filiz7735 14 ocakta yaptım. Doğum yaptığın oda tek kişilik yanında 1 kadın refakatçin oluyor normal doğum yapacaksanız kaldığınız odada doğum gerçekleşiyor sonrasında servis odalarına alıyorlar oradaki odalar 2 kişilik yine 1 kadın refakatçi oluyor görüş saatleri var günde 2 defa. Ben her şeyden memnun kalmıştım taki doğum sırasında oğlumun köprücük kemiği kırılmış ve bana söylememişler. Normal doğum esnasında böyle bir durum yaşayabiliyormuş eğer kırılmazsa ilerde sakat kalma gibi riskler oluşuyormuş tek sorun beni bilgilendirmediler ben 3 gün sonra başka bir hastanede öğrendim. Odalar temiz ebeler ve hemşireler güler yüzlü her çağırdığımda geldiler