MBO Kızlar dün çatı muayenesi oldum dünden beri geçmeyen ağrılarım var özellikle bel bölgemde doğumu tetiklemiş olabilir mi ? Kanamam olmadı ama
pembiktavsan MBO ağrı olabiliyor canım ama önemli olan ağrının adet ağrısı gibi olup düzenli şekilde gelmesi 10 dakikada bir gibi eğer öyleyse doğum sancısı onun harici telaş yapma yalancı sancı oluyor bende de oldu çatı kontrolü sonrası.
MBO pembiktavsan evet dün adet sancısı gibiydi gece çok arttı ama gündüz iyiydim . Teşekkür ederim ☺️