Slnbhs 29+2 olduk bugün ikizlerimle. Erken Doğum tehtidi sebebiyle bugün nstden sonra bir alttan muayene oldum alttan muayene de rahim ağzı 39.80 mm çıktı üstten ultrason da 46 mm çıktı. Parmakla da baktı rahimde yumuşama Yok dedi ne zaman kadar bu şekilde dayanır sizce ikizlerim?
Caglasmsk Slnbhs gayet iyi canim masallah ikiz olmalarina ragmen😍 ben 23 haftalikken 35mm ydi aşağıdan simdi 32+3 haftaligm.
Slnbhs Ayferfeneer inşallah hepimiz dayanırız sonuna kadar bana 36. Haftada alrım eğer dayanırsa dedi
Ayferfeneer Slnbhs bence yatmaniza gerek doktorunuz yat dedi mi ki gayet iyi durumdasınız yarmanızı gerektircek bi durum yok be çok yattım rahim agzi kısalığı yüzünden bence çıkın hava alın kendinizi eve kapatmayın zira uzun zaman var insan sıkıntıdan patliyo
Ysn Slnbhs kiz hicbisey yokki neden korkuyosun😀 cogu kadının daha bevek 3 4 aylikken o boyda oluyor rahim agzi sizin haftaniza gore gayey guzel
Slnbhs Zeliha66 sürekli yatıyorum zaten progrstan hap proluton iğne falan da yaptırıyorum hayırlısı inşallah
Slnbhs Ysn yani işte bir kere serklaj falan yaptırdım ya erken Doğum tehditle o yüzden baya bir korkum var
Ayferfeneer Slnbhs serklajiniz varsa durum farklı yatin dinlenin inşallah zamanında gelirler benim 40a kadar beklemisti💕
Caglasmsk Slnbhs insallah dayanirlar cnm çünkü masallah iyi rahim boyun. Sen yinede dinlen cok yorma kendini minimum 34e kadar gider bence bu boyla. ❤️
Ysn Slnbhs serklajiniz oldugunu bilmiyordum ama yinede cok iyi merak etmeyin ama siz kendinizi yine de cok yormayin
hulyAkpinarDemir Çatı muayenesi denilen şeyde mi bakılıyor bu ilk gebeliğim 35+6dayım 15gün sonra banada yapılacak ama korkuyorum nasıl bişey bu muayene bendede mi bunu ölçecekler😔