mistocookie kızlarrr, 35+4 haftadayız. hiç çatlağım olmadı, sizce bu saatten sonra olur mu??? tecrübesi olanlar varsa🙈
starrysky mistocookie benimde yoktu ama asıl o haftalardan sonra oluyor kenarlarda yok ama göbek deliğim etrafı mahvoldu olacaksa hiçbir şey etki etmiyor oluyor maalesef
hayalperest2310 mistocookie 37 haftada olan bile var benim de 36 da başladı zaten başlamasıyla yayılması bir oluyor bazılarının doğumdan sonra bile oluyor genetik tamamen
Melike0607 mistocookie olmaz merak etmeyin benimde olmadı ilk gebeliğimde herkez olur dedi bu haftaya kadsr catlamayan birdaha zor 2 hamileliğim 36 hafta tek çatlak yook yine ☺️
Akker Hiç çatlağım yoktu , doğumdan hemen sonraki gün oldu , çok fazla değildi şu an belli belirsiz ama zaten doğumdan sonra oluyor maalesef 🤦🏻♀️