Zehragulkurt Haftaya girdiğimizden beri ara ara baş dönmesi ve anlık yorgunluk geliyordu. Şimdi görüşüm bulanıklaşıyor vücudumun dermanı gidiyor olur olmadık yerlerde. Sizde de oluyor mu, normal mi, ne yapmalıyım?
meliiisoz Zehragulkurt merhaba benim 2. Trimesterin sonlarında oldu bu şikayetim bayılma tansiyon düşmesi ben serum takviyesi aldım doktorum tuzlu yiyelim gerekirse serum taktıralım dedi
Findukli_Lokum Zehragulkurt benim de o haftalarda başladı, tansiyonun çıkmasındansa düşmesi daha iyi demişti doktor, tuzlu yiyecekler ile dengele dedi, gün boyu halsizlik, baş dönmesi yaşıyorum, gebelikte olabilirmiş normalmiş
esraEb Zehragulkurt ben de 17+5 im bende de bu hafta itibari ile başladı. Bulanık görüyorum ben de ve ara ara bulantım oluyro. Baş dönmem olmadı henüz.
irembasoglu37 Zehragulkurt benim gebeliğin öncesinden beri hipotansiyonum var (kronik tansiyon düşüklüğü) ne yapsam düzelmedi gebe kaldım bu sefer gebeliğin verdiği şeyden daha çok düştü nasıl yükselticem bilmiyorum
Busra010918 Sizi cok iyi anlıyorum aynı sekilde benimde gün içerisinde tansiyonum düşüyor tuzlu ayran ile dengelemeye uzanmaya calısıyorum . 🥲🥲🥲