Doktorlar sapını kaynatıp suyunu içmediğiniz sürece yemekte bir sıkıntı yok diyor. Ben de çok tedirgindim en başta ama doktor ye hiçbir şey yapmaz maydanoz dedikten sonra yemeye başladım. Dereotu tüketmemeye çalışıyorum ama, birkaç makalede dereotu ve su teresi tüketimi sakıncalı olabilir diye okumuştum, ona dikkat ediyorum.