Tugcetoprak_ Kizlar bugun devlette ikili test yaptirdim . Herşey normal gözüküyor dedi şükür. Sonra kan ver dedi ikili test için. Cinsiyet tahmini yapabilirsiniz misiniz dedim bacak arasi kapali dedi. Eşim de ondan sonra özele götürdü . Özelde ki dr da yeni geldi baya inceleyerek bakti evirdi cevirdi vs sonra kiz gibi dedi. 1 hafta sonra gel netlestirelim dedi. Baya bacak arasina falan bakti ama acaba kesinmidir 13 haftalık şuan.. baya inceleyip ilk kız denilip sonra değişen oldu mu hiiicc… 🤭 Cok merak ediyorum yaa cikinti olsaydi illaki gozukurdu herhalde degil mi ?çünkü sirf cinsiyet icin gittigimiz icin sadece ona baktı bi 15 dk falan inceledi..