Kızlar benimde bugün kasık ağrılarım var böyle batma gibi oluyor girip çıkıyor 19+5 deyim dünden beri 2-3 defada hafif bir kahverengi leke vardı umarım normaldir yarın kontrole gideceğim yaşayan varmı bu haftalarda hafif kahverengi leke kasık ağrısı muhtemelen büyüdüğü içindir diye düşünüyorum ama bilemedim ilk gebelik