Selinaksu91 Göğüs ucu etrafında sivilce gibi çıkan noktalı şeyler belirti olabilir mi ve adetime 10 gün kaladan beri sağ sol kasıkta ağrı batma olması bi belirti olabilir mi sizce
Merveincim Selinaksu91 evet benmde o belirtim vardı ayrıca göbek deliğimin altında bi çizgi vardı hassasiyet ise o biçimdi, inşallah güzel haberler alırsınız 🌸🌸
karanmom Selinaksu91 canım benim adetime 10 gün kala belirtilerim vardi hemde nasıl aynısı oldu bende gösterdi 10 gün önceden ve anlamıştım eğer vücudunu da tanıyorsan farklılık hissedersin inşallah bebisin vardır 🪻
Selinaksu91 karanmom bugün hasta olmam lazım normalde ama olmadı inşallah tutmuştur bu ay değişik bi ağrı da oldu bıçak saplanır gibi yarın kan versem mi bi yandan korkuyorum
karanmom Selinaksu91 bende sen gibi sabırsızdm hergun test yapardm kafasız ben 😂sanki cikcak teste cikmio 5 gün kala kan verdimmm 47 ile öğrendim tam inan betaya göre 2 haftalık idiiiii😂
karanmom Selinaksu91 amin canım inşallah bebiş amin amin🤍🥹 içim oyle diyor valla yazdıklarından kendimi gördüm