melekmommm belki ik defa kullanacak alabilecek yerleri söylüyoruz farkındamısın deprem bölgesi diyor kadın ücretsiz rapor çıkıyor parayla almasın diyoruz. Bunun neresi allahim ya demek. Reçetesiz fiyatı 680 tl ben bile alamıyorum 10 günde bir yazdırıyom araştırıyorum diyor kadın yol gösteriyoruz neden rahatsız oluyorsunuz. Zaten ihtiyacı olsa çekinmesin hem deprem bölgesi zaten çekincek bişi yok hepimizin başına gelebilir. Azarliyoz mu sanki paran mı yok dedik bu nasıl üslup. Hey allahim ya diyeceğine kadına yardımcı ol.