Kızlar henüz 25 haftalık hamileyim ve bu sabah yapmış olduğum şeker testimin sonucunda negatif çıktı fakat bebeğimde anemi riski olabilirmiş yakından takip ve her ay düzenli kan aldırmam gerekiyormuş onda eksiklik olursa yukleme olcakmış bunun bebeğime zararı ne olabilir ? Erken doğum, ölüm 😭 ??