Remziyecortul Merhaba güzel anneler henüz 13+2 haftalık hamileyim cinsiyetimiz belli değil. Kız olursa isim hazır fakat erkek için hala isim bulamadım önerileriniz beni çok mutlu ederr 🥰
Nurkcy Remziyecortul Egemen olcak benim ki 😊 Ama biz hiç düşünmedik Aklımıza gelen ilk isimdi hoşumuza gitti öyle kaldı.. Acaba şu mu olsa bu mu olsa deseydik işin içinden çıkamazdık heralde şimdi hiç bi isim bu kadar sıcak gelmiyor 😃