Syma_07 bas ağrısı için gitmiştim tansiyonum 13 8 çıktı 14 9 olunca direk hastaneye gelmem söylendi gebelik zehirlenmesi olabilir dedi anlayan varmı bunlar ne
Mommyy0708 Syma_07 bunlar vücutta enfeksiyon varlığını gösterir, idrar yolu enfeksiyonu gibi. Çok yüksek çıkmamış ama, tansiyonunu takibe al kaç haftalıksın?
Mommyy0708 Syma_07 wbc benim 10.88 çıktı, hafif idrar yolu enfeksiyonum var ama o her şeyde çıkıyor bi stres yaptığında bile çıkıyor yani.
Ginger_ Syma_07 hafif enfeksiyonun var idrar yolu gibi duruyo baş ağrını her gün 3 4 kez mutlaka ölç tuzsuz tüket ve bol su iç canım ensene soğuk su tutmak ve limon suyu içmek baş ağrını hafifletip tansiyonunu azami düşürebilir dikkatli olmalısın geçmiş olsun
fatiss Syma_07 tatlim tansiyin sinirdaymis senin bubara sarimsak agirlikli besleniver guzel dengeliyir yuksek tansiyinu ben oyke cozdum tansiyon sorunumu
Syma_07 Ginger_ dün akşama kadar başım çok ağrıdı tansiyonu hiç ölçmedim bugünde biraz yüksek olunca gebelik zehirlenmesinden korktu doktor
Ginger_ Syma_07 yok canım enfeksiyon şuan bebiş idrar torbana baskı yaptığı için bile oluyor olabilir veyahut az su içtiysen gün içinde o da etkili oluyor
Mommyy0708 Syma_07 işte idrar yolu enfeksiyonu varlığında oda yükselebiliyor, bol su iç. Tansiyonunu takibe al tuzlu bir şey tüketme. Tansiyonla enfeksiyon arasında bağlantı olduğunu sanmıyorum belki 20 kez enfeksiyon geçirmişimdir hamileliğimde
Ginger_ Syma_07 ağrı ensenden vuruyorsa arkadan öne doğru geliyorsa tansiyondur hemen soğuk su tutup 1 limon suyu iç canım ben de tansiyondan dolayı çok dikkat ediyorum ve dediğim gibi sık sık ölç tansiyonunu bende omron koldan ölçülen cihazdan var eğer almadıysan al hemen doktor önerisiyle almıştım ben de
Zorrrannelik Geçmiş olsun cicem Dikkatli ol yassı epitel bendede yüksek çıktı Doktor korkulcak bişey yok dedi
Ginger_ Syma_07 o kadar içme başıma geldiği için söylüyorum çok içtiğin zaman da artıyor üre artıyor bu sefer böbrekler çok çalışıyor diye 3 3.5 yeterli olur canım tuzlu yememeye çalış ekmek de azalt inşallah her şey yolunda gider hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza 🌸