LittleLightt Merhaba kizlar bebek istiyoruz adetime 4 gun var göğüs hassasiyeti hissediyorum ama adet zamanimdada oluyor normal sartlarda sizlerde gebelik belirtileri neler oldu acaba?
Momm35 LittleLightt baş dönmesi kasık ağrısı bel ağrısı gibi belirtiler oldu canım bende ve adetim 1 hafta kala erken gebelik testiyle öğrenmiştim
Merveincim LittleLightt Adetime 10 gün kala gibi hamile olduğumu öğrendim 🌸 göğüs hassasiyeti, göğüslerimin kenarlarında kahverengi lekelenmeler ve göbek deliğimin altında çizgi belirmişti onu farketmiştim 🙊
eylulmihrasmom LittleLightt bende uyku hali sık lavaboya çıkma durumları olmuştu. normalde uyku hiç sevmem :)
LittleLightt eylulmihrasmom bende uyku hali cok var ama normaldede uykuyu severim tuvalet hissiyati var ☺️
LittleLightt Doktora muayenede oldum cok sukur bir sıkıntı yok normal bir sekilde deniyoruz bu ay cok ümitliyim insallah olur kizlar sizlerede hayirli olsun ☺️💞