Ezgi0616 23 haftalık gebeyim önceden kıpırtılarını hissederken bu hafta çok çok nadir hissetmeye bazı günler hiç hissetmemeye başladım. Sizde durumlar nasıl hamişler?
Zehradgdrn Ezgi0616 o haftalarda çok normal ben 3 gün bile hissetmediğim oluyordu 28den sonra düzenli hissettim
Anneadayi0404 Ezgi0616 kız bazen bendede oluyor bende 23 haftalığım hatta olmayınca tedirgin oluyorum tek tük hissediyorum demekki sizde de oluyormuş
-Seymaa- Bende 22 hafta oldum yeni bende de öyle ya hastaydım antibiyotik kullandım mecburen ondanmi ki diye bile düşündüm tekmelememeye başladı