BuketBerkay İyi akşamlar kızlar bir kaç gündür boğazımda gıcık gidiklanma tarzı birşey var basta çok seyrek oksurtuyordu fakat şimdi sürekli öksürüyorum nefes alırken konuşurken, ağrı sızı yok şişme falan da yok. Başına gelen var mı nasıl geçirebilirim ne içebilirim?
GulUmut BuketBerkay ben de sizin gibi ayni durumdayim, bu gun kecibuynuzu pekmezi aldim Ysn sizin dediginiz gibi yapiyim ben de, peki kac kasik yemem lazim? Fazlasi da zarar olur diye korkuyorum
Mirayserap BuketBerkay canım bende geçen hafta öksürükle başladı grip oldum ama cok şükür atlattım öksürük için kaynamış sicak su ictim sürekli o beni rahatlattı inan ki ilaç kullanmadım inşallah günde beş altı kere kaynattım sicak sicak çay içer gibi ictim geçmiş olsun
Muhammedamine Ysn ben malatyalıyım biz yaparız böyle etrafımızdakiler pek bilmiyor bu karışımı demekki civar illerdede varmış 😁
Ysn GulUmut cnm ne zaraei olucak ki normal uzum pekmezi ile tereyagi cok cok sana kilo olur bebege de sifa 😀
BuketBerkay Mirayserap çok teşekkür ederim canım hepsini denicem bende hasta olmaktan korkuyorum ama inanki bu durumda çok rahatsız etmeye başladı