Kumru_6694 Kızlar beta HCG sonucum 437 u/L yazıyor. Referans aralığına uymuyor evet farkındayım ama değer normal yazıyor e nabızda . Hamile miyim?
Tubatgn Kumru_6694 Referans aralığına uymaması normal çünkü orada ki haftaya göre Haftanıza bakmayacaksınız Haftanızı son adet tarihinizin ilk gününden hesaplayacaksınız Ve betanın iki günde bir %60 artış göstermesi önemli 🌺
lale_acar Meraba benim martin 18 adetimden bir gun gecikme oldu test yapdim hamile cikdi bhcg kan verdim martin 19 da 14 cikdi bu gun ayin 22 adet gormedim daha yarin bir daha kan vericem sizce artis olurmu?
lale_acar Kumru_6694 ayin 23 kan verdim 70 olmus artis ama ultrasonda gozukmedi daha pazartesine bi daha cagirdi
lale_acar Kumru_6694 doktor vajinal ultrasonla bakmiyo pazartesi gel kan ver dedi artisa bakalim. Ben ilk hamileliyim adet gore gore kaldim bilmiyodum hamileyim dis gebelik oldu amelyatla sol tupumu aldilar. Bu hamilelikde adet gecikmem oldu ama