damlaguneyerii Kızlar ben 16+2 haftalık hamileyim 54.8 kilom. Cok mu zayıfım haftama göre? Yemekte meyvede severek yiyorum daha almadım kilo bu sorun mu
Nnanaa damlaguneyerii boyunuz kaç kaç ile hamile kaldınız? Ben 46 kilodan 43 e düşmüitüm bulantılardan o zamanlarda dr olumsuz bir şey dememişti ama
Turna44 damlaguneyerii bende 16+4 49 kg yim şuan bebek iyiyse sıkıntı yok bence bide kaç kilo ile hamile kaldın oda önemli
Bircandeniz damlaguneyerii yoo normal bende hamile kaldığımda o kilodaydım zaten ilk beş ay nerdeyse kilo almıyorsun
damlaguneyerii Nnanaa 1.70 ve 53 kiloyla kaldım ama ilk 3 ay coook kustum hep verdim kiloları simdi daha eski kiloma geldim yeni yeni
Feyzaclk damlaguneyerii zayıf mı? Siz bu kilolara nasıl zayıflık diyorsunuz anlamıyorum😂 6. Ayımdayım 54 kiloyum
3MelekAnnesiiii damlaguneyerii zayifmi bence cok ideal bi kilo. Ben ilk hamileligimde 49 dum sonra 55 devam ettim ikonci dogumdan sonra veremedim su an 72 yim tekrar hamileyim tiroidim oldugu icin zayiflayamiorum ne yapsamda. Hayalim 55 kilo.olmak😔
minikkurabiyelerinannesi damlaguneyerii bence kilon iyi ne güzel işte zayıfsın sen değil bebek kilo almalı 😊