Deryaaac Kızlar ya bugün doktor bebeğin başının çok aşağıda olduğunu kanalda olduğunu ve rahim duvarını incelttiğini söyledi alttan muayene yaptır dedi yaptırmadım o zaman cuma tekrar gel dedi çok korktum. Böyle olan var mı haftası daha küçük korkuyorum