Narinsuu yagmur_3566 evet veteriner hekimim. Bişey olmaz korkmayn. Toxoplazma hayvanın dışkısının bulaşık olduğu şeylerin tüketilmesi ile olur. Öyle emin bile olmadığınz tuyle bulaşmaz. Hayvanda parazit var mı o bile belli degil üstelik
yagmur_3566 DeustchBurcu kedi aldık yeni aldığımız için aşıya daha götüremedik . Bugün onu öptüm sanki ağzıma tüyü geldi gibi hissettim acaba yuttum mu yuttuysam da bişey olur mu çok tedirgin oluyorum
kullanici1234bes Veteriner bu konunun neresinde ablacım 😂 Hamileliğinizle ilgili çok huzursuz olduysanız sağlık ocağında bile toksoplazma testi yapıyorlar yapın içiniz rahat etsin
yagmur_3566 kullanici1234bes bu saatte sağlık ocağı açık olmadığına göre ? Hani hayvanlarla veterinerler ilgilenir ya sormak istedim çok özür dilerim veteriner e sorduğum için😀
DeustchBurcu Benim de iki tane kedim var, öncelikle bir an önce aşılarını yaptırmanı tavsiye ederim. Kuzeninin iletisidir; Kedi tüyü yutmak kişiye zarar vermez, ciğere batma hikayesi öyle bişi değil.
yagmur_3566 kullanici1234bes kendimle ilgili sorunu sormuyorum aşısı olmayan hayvanın ne tür zararı olup olmadığını soruyorum . Hoşunuza gitmediyse garip geldiyse yorum yapmadan geçebilirsiniz kendini yorum yapma zorunluluğunda hissetmene gerek yok
Narinsuu kullanici1234bes neden komik olsun beşeri hekimlerin toxoplazma bilgiisi bizimkiler kadar değildir. Gayet yerinde bı soru. Zoonoz bı parazit sonuçta kaynak da hayvan!
kullanici1234bes yagmur_3566 Yahu kötü bir şey demedim hatta öneride bulundum ben de yaptırdım sağlık ocağında merak edip. Veteriner sorun olur dese ne olacak gidip baktıracak mısın sadece böyle yap daha iyi diye de öneride bulundum sana zarar gelip gelemdiğini doktorun bilir çünkü
kullanici1234bes Narinsuu Kumuna temas etmediğimi söylediğim halde sırf evde besliyorum dedim diye kendi doktorum da test yaptırmak istedi. Parazit sonuçta, kaynak da hayvan 🙂 Kaldı ki bu hanımefendi de ağzına tüy gitmiş olabilir diyor aşısız bir kedi tabiki de doktoruna görünmesinde fayda var