Güzel anneler selamlar detaylı ultrason için devletten randevu almaya çalışıyorum ama kadın doğuma mı yoksa perinatoloji bölümüne mi almam gerekiyor. Perinatolojiyi deniyorum fakat detaylı ylatrason yapılmamaktadır.Gebelere bakılmamaktadır vs yazıyor.Yardımınıza ihtiyacım var?💕🌸