iyi gunler guzel hafta gecirmeniz dilegi ile ben postunz haric bir sey yazmak istedim gebzeyu gorunce ben azerbaycanliyim belki postum denk gelmisdir 6haftalik hamileyim bundan once 7dusuk 1olu dogum yaptim latifesi sizden uzak ve suanda hamileyim kan pihtilasmasi sorunun var post actim bana bir arkadas ulasti koca eli gebzede oturuyor kan sulandirici gonderecekti bizim burada 1tane iyne 110tl ve doguma kadar kullanmam gerek olan bir iyne bu yuzden alamiyorum ve bizim burada rapor verilmiyor her seyi kendimiz karsiliyoruz arkadas bana yardimci olacakti ama bilemiyorum malesef dedi kargo iyne almiyor fln burdan bir arkadas aras kargoyla bana 3kutu gonderdi kargo karsiligi acaba aranizda iyi niyetli birileri gebzedeki arkadasa ulasip iyneleri bana(istanbulda akrabam var)onun adresine yollaya bilir mi?akrabamin 25i ucagi var azerbaycana donuyor cok makbule gecer duaci olurum her zaman bu hamileliyimi bebegimi kayb etmek istemiyorum kizlar yine ben yine ayni post iki arkadas yardimci oldu Allah razi olsun elime ulasti fakat doguma kadar kullanmam gerekli her gun vurulmam gerek maddi durumdan dolayi vurulamiyorum @Minik1Civciv Allah senden razi olsun iyneler ulasti bana Rabbim bebegini kucagina almayi nasib etsin amin duam her zaman senle yardimci olan arkadaslar cok dua ederim cok tesekkur ederim