Busrakahraman 7+1 haftalığım bugün ilk muayeneye gittim kese göründü herhangi bir tehlike yok dedi ama kalp atışları için haftaya tekrar gel dedi doktorum geç döllenme olabilir dedi şimdi ilk gebeliğim olduğu için çok fazla endişeliyim ya haftayada duymazsam diye aşırı korkuyorum başından böyle bir durum geçen yada etrafında böyle bir olay duyan varmı ?
Tgbylmz Busrakahraman bende 8. Haftada duyduk diye hatırlıyorum canım endişelenme sabret seni çok iyi anlıyorum bende o zamanlar çok endişeliydim şimdi 37 haftayı bitirdim , inşallah en kısa sürede sende duyarsın 😊
Merveee277 Busrakahraman yanlış bilmiyorsam bir atış var ama duyulmuyor bende 6haftalıkken gittiğimde kalbi atıyor ama haftaya gel dinleyelim dedi 7. Haftada duydum 10. Haftaya kadar duyulmaması normal sanırım. İçini ferah tut 😊
Pinkyy Busrakahraman canım endişe etme,alttan muayene ile 7.veya 8.haftada duymuştuk tam net hatırlayamadım ama daha zamanın var