Merhaba anneler 27 haftalık hamileyim bugün dr kontrolüm vardı şeker yüklemesi yapmadım. Bugün bana bebeğin iyi ama suyun fazla dedi yarın şeker yüklemesi yapacağım ve sonrasında riskli gebelik görsün dedi bu durumu yaşayan var mı varsa geçti mi yada bebeğinizi sağlıcakla gününde kucağınıza aldınız mı 🙏🏻