21_21 aynı durum vardı doktoruma söyledim 20 haftadan önce gelmesi pekde normal sayılmaz bi ultrason istiyorum dedi
Çok şükür bişe çıkmadı ama takipde kaldı 1 ay sonrada şükür bişe olmadı
Demem o ki doktoruna söyle ultrason ister mutlaka herkesin bünyesi durumu farklıdır yine tedbir alalım