Edafmo Hbyuksel312 bez stoklamak çok riskli canım. Her bez her bebeğe iyi gelmiyor. Deneme amaçlı az miktarda al 40lı 60lı falan. Eğer pişik taşma yapmazsa sende memnun kalırsan daha sonrasında stok yapmak daha iyi