YavuzunSelini
[bilinmeyen] Hayır götürmüyosunuz 4 saat sonra sıvı şeyler tüketebileceginizi soyluyorlar
Nisanurr
Valla canım ben ramazanda normal doğum yaptım 3te doğurdum hastanenin 5te yemek saati vardı odaya getirdiler bende yedim geceye doğru tekrar acıktım eşimden istediklerimi söyledim yedim yani yemek falan seçip yemedim ben
Htcmstfomer
[bilinmeyen] bende norml dogum yaptm yanimfs bisey goturmedim hemsireler bol bol sıvı tüket diyolar sadece ve hastaneden falan yemek veriyolar ediyorlaf yiyosun yani
Bide ben hazırlık falan yapmıştım onlardanda yemistm hep 😊
YavuzunSelini
[bilinmeyen] corba falanda icebilirsiniz
Eslemece
Ben normal Doğum yaptım yapar yapmaz istediğin bişey varsa eşine söyleyelim getirsin dedi su meyve suyu ve sosisli istemiştim (9 ay sosisli aşermiştim) Doğumhanede yedim yani. ☺️
Nisanurr
[bilinmeyen] tabiki
Cismmpoyraz48
[bilinmeyen] sezaryani bilmiyorum ama ben normal dogum yapmıştım çıktım bebisimle öpusup koklastiktan sonra yedim dogumdan yarım saat sonra falan ilk çorba icmistim
Gisem
[bilinmeyen] 14 saatlik normal doğumdan sonra hemen çorba ve meyve suyu içmem gerektiğini söylemişlerdi canım bu arada sakın mercimek corbası olmasın gaz yapıyo ve hemen rahatsız ediyo ben aç kalmıştim
Cismmpoyraz48
[bilinmeyen] Aynen kendi yaptığınız daha iyi hastanede o gün hangi çorba olur bilinmez bizim ozaman yicek icecek aklimiza gelmemisti eşim dogumdan sonra lokantadan almıştı corbayı flan evde yapın dha sağlıklı dha ıyi
Eslemece
[bilinmeyen] hahah valla sordum hemşireye yiyebilirsin dedi 😂 tabi sonrasında kompostolar kayısı suları çok içtim tuvalette sorun olmadı 👍🏼
Mahinursmr
[bilinmeyen] ben pzt günü dogum yaptım pazar gecesi 2 de hastaneye yatısım yapıldı o saatten beri devamlı yedim hemşireler ebeler yememi ac kalmamamı istediler dogumdan cıktım gene hemen bişeyler yedim içtim normal dogumda öyle bir sıkıntı yok ama sezeryanı bilemem 😊
Mevsen
[bilinmeyen] bulgur corbası biz düğürcük deriz süt yapıyor ve cok lezzetli oluyo bence ondan yaptırın
Rabia1511
[bilinmeyen] beni odama getirdiler hemn karnını doyur Yemk ye dediler valla ama Bnim migdem bulanıyordu yemedim sonra hastanenin kahvaltısını yaptım