Kızlar burda bi çok post açtım mide yanması, reflüsüyle alakalı. Oğlanımın gelmeye niyeti yok vakit geçtikçe daha da beter bi hale gelmişti. Gavıscon, rennie hepsini denedim. En son doktorum panto 40 mg verdi. Benim gibi berbat durumda olan varsa kesinlikle doktoruna danışmak şartıyla bi denesin derim bana çok iyi geldi ❤️