neanladinyurdagull Bugun 3 haftalık olduk betam 476 çıktı özel hastane doktoru haftaya muaneye gel dedi ama ücret çok fazla geldi.Devlet Hastanesi’ne haftaya gitsem kese gözükür mü bakarlarmı.
Kayaozge neanladinyurdagull Canım ben 6 haftalıkken gittim kalp atışını duymak için 1 hafta sonra gel dedi yAni 7.haftam da duydum ve gördüm. Eşleri de ne yazık ki almıyorlar tek giriyorsun
neanladinyurdagull eylulmihrasmom teşekkür ederim peki kalp atışı hakkında bir firiniz varmı eşleri almıyorlar ama ben yinede eşimle giderim ona göre
eylulmihrasmom neanladinyurdagull devlette almıyorlar mı tam bilmiyorum özele gidiyorum eşim benle giriyor odaya muayenelere. kalp atışı için genelde 7.haftada çağırıyor doktorlar. ben 6.haftada duymuştum
Kiraz53 neanladinyurdagull devlette hiç Bi şekilde es almıyorlar içeri 3 haftalık gebelikte kese görünmez kese için 5 6 hafta olman şart kalp atışı da 7 8 de duyulur
neanladinyurdagull Kiraz53 ama özel hastane doktoru kese için haftaya Çarşamba gel demişti devletle aynı cihazları yokmu devlette gözükmezmi ki
neanladinyurdagull Ervaok 😂😂🤭🤭 ay keşke piyango falan vursa da özele gitsem 500 lira muane yapmışlar bi hafta kese görsem öteki hafta kalp desek akşama yorganları kemiririz
Mummumlilo Canım devlet hastanesinden konfor bekleme ben devlete gidiyorum eşi almıyorlar resimde vermiyorlar kısa süre de ultrasonda bakar durumu söyler gönderir heryer aynı olmayabilir ama benim yaşadığım durum bu
Ervaok neanladinyurdagull ben başlarda hem devlet hem özel takiplıydım eşimde gormus duymus oldu ikisinide tattık sonra özeli bıraktmm 35. Haftamdaym devlet takıplıym aman iyi olsn sürec güzel ilerlesinde cıkınca bakar bakar severiz napalm 😂
TugSozTan 7. Haftalarda devlete gittim. Devlette bize ultrason fotoğrafı verdiler eşimi içeri aldı. Biraz doktordan doktora ve hastaneden hastaneye değişiyor. Devlette doktorum eşinizin hakkı diyip bebeğin kalp atışlarını dinletmişti 🫶🏾 artık doktorunuzu seçip takibe başlamanız gerek dediği anca araştırmalara başladı özelde takibimize başladık. Devletteki doktorumuz çok iyiydi. Gürsel beyden Allah razı olsun 🫶🏾