irem01 Kızlar yumurtalık tembelligi teşhisi konulmustu önceden. Hormon testi yaptırdım 2 gün sonra doktora göstereceğim. Fikri olan varsa yorum yapabilir misiniz? Değerler norma gorunuyor anladığım kadarıyla tembellik yok sizden de bı fikir alayım
Marsmelow irem01 moralinizi bozmadan farklı bir doktor görüşü daha alın. Bazen çok alakasız şeyler söylüyorlar bir başka doktor rahatlatıyor.
irem01 Marsmelow bugün doktor yoktu 2 gün sonra göstereceğim. Bı de özele gitmeyi düşünüyorum. Zaten düzgün bir muayene yapmıyorlar ki. Testlere göre yok görünüyor ama bilmiyorum inşallah oyledir