Kızlar selamm🙋🏼♀️ 27+2 deyiz kızımla.
İç karnım hiç yokmuş o yüzden şuan 9 aylık sananlar falan var🙄 Bebiş çok hareket ediyor hele son bi haftadır falan kıpır kıpır, hareketleri gözle de görülüyor zaten hatta bugün yerimden kaldırdı beni zank diye nasıl vurduysa 😁 Bazen tırsıyorum. Sizde durumlar nedir acabaa🤸🏼♀️