Herkese merhaba, şimdiden hayırlı ramazanlar diliyorum🍀
Bugün buradaki arkadaşların tavsiyesi üzerine Kadriye hocaya muayene oldum. Fakat çok iyi elektrik alamadım ben ya😕 yani şöyle diyim biraz sert ve soğuk gibi geldi. Oya Hanım daha iyi ilgilenmişti benimle. Sanırım bundan sonra ona randevu bulmaya çalışıcam gibi🐣