beyzanur-ylmaz0 2 gündür bebeğim de hareket hissedemiyorum. Normal de kıpır kıpırdır ama bi tek hıçkırığını hissettim başka da yok resmen çok durgun baya bi karnımla oynadım tepki vermiyor. 38 haftalığım bu arada .