Kızlar ben ikinci bebeğime hamileyim oğlumu doğurduğum hastaneden çok memnundum doktorumdan da ama şöyle bişe var herkes linçliycek ne var bunda dicek ama ben çok utanıyorum adamın yanına bidaha gitmeye doğumumu orda yaptım çokta memnundum napcam bilmiyorum korkuyorum başka bi doktorada güvenemiyorum adamdan da çok utanıyorum ve aşamıyorum bunu 😑