Yagmursnr @nsle çilek yedim topuğuna dokundum 1 haftaya doğumum olcak deneme yapiyim dedim 😁😁 ama inanmiyorum boyle birşey olacağına 😁
guzelanne01_ nsle Çoçuk çok konuşuyorsa hamilelikte dil mi yedin derler (Paça olan sakatat varya ondan),Saç kesilmez ömrü kısa olur diyorlar ,temizlik yapma bebek emzikten düşer diyorlar🤦🏻♀️
Esraliiii hayalperest2310 çok tukurukluydu dişleri çıkarana kadar sonra şükür bitti 2 aylıkken başladı
Mlkengn nsle ayvayı gamzeli ve güzel olması için değil de biraz mide yanmama iyi geliyor diye yiyorum. Bunu da buradan ilk defa öğrendim. Bebek gamzeli olunca ne oluyor ki ? Gamze oluşması yüz kaslarının kısa gelişmesinden kaynaklı oluyor bunu biliyor muydunuz ?