Sevval0 Kızlar 20+1 bu enfeksiyondan bıktım bugün daha da şiddetlendi . Acile gittim şükür bebeğim iyiydi . Ama sağ bel ağrım , karnımda batmalar monorol verdi . Doğal yapacağım bişey varmı