Nurkcy gizem_zybk Bi sabah uyandığımda hissediyorum, Bide akşamları.. gün içinde pek hissetmiyorum.. bazen çok sert tekme atıyor, mutlu oluyorum 🙂
gizem_zybk Ilyda00 bende de öyle maşallah maşallah bazen duruluyor hatta bu soru cevabı ondan yaptim 2 gündür bir durgundu vuruyodu ama hafif hafif ti başladık şimdi gene içim rahatladı valla 😅
gizem_zybk 68selda06 sağlıkla doğsun inşallah bizde o günlere bir an önce geliriz inşallah sağlıkla ❤️🥰