Selamlar Kızlar direk konuya geçeyim doktorum geçen haftaki görüşmemizde doğum gerçekleşmez ise suni sancı vereceğini söylemişti haberleşiriz dedi bende bugün yazdım dedim ki haberleşiriz demiştiniz diye kısa kesiyorum biraz heyecanlıyım açıkçası yarın sabah 8 de aç karnına görüşelim yazmış bende teşekkürler iyi günler yazdım ama kafam karıştı şimdi normal doğuma müsaitsin o şekilde başlatıcaz demişti geçen hafta şimdi aç karnına gel demesi sezeryan mı acaba hissiyatını uyandırdı hiç yardımcım olmadığı için yanımda sezeryan da istemiyorum zorunlu olurda yapacak bişey yok tabi ama bilemedim sadece eşim var o da 3 gün durabilecek beynim yanmış durumda ev dar geliyor düşünmekten sizlerden de fikir alayım dedim bazı cümle bozukluklarım olmuştur şimdiden affola hayırlı günler hepimize 💕☘️